elizsmama haftamız doldu, kontrole gittik. Çatı muayenesinde ebe sağ bacağımdaki kemiğin basık olduğunu ve bebeğin çıkışında omzunda sıkıntı olabileceğini söyledi. Ben de risk almadım ve sezeryane karar verdik. saat 10:30da gittiğimiz randevuda saat 3te sezeryan kararı aldık 😍 sonra yatış yaptık. Öncelikle 2. günüm ve dün ilk yürüyüşte dedim ki Allahım ben ne yaptım ne olacak böyle dedim. Öldüm galiba dedim. Bugün daha iyiyim saat saati tutmuyor. Ama ağrı kesici bu süreçte en yakın arkadaşım olacak. Bide ben gazımı çıkaramadım. 24 saat hem de. Lavman yaptık. Umarım bebişlerinizi sağ salim kucağınıza alırsınız 😍 harika bi duyguymus ❤️
Bebiscann elizsmama maşallah canım her saat dahada iyi olacaksın Rabbim Salih evlat eylesin inşallah 🙏😍💖