Yagmurnisa TBeyza aslında şubatın sonu gibi test yapmıştım negatifti yeni emzirmeyi bıraktım kızım 23 aylık sonra mide bulantısı olunca şüphelendim
rabist24 Bende öğreneli daha yeni oluyor haliyle 4 haftalık :) sanırım kasım sonuna denk geliyor 🙄 Rabbim tüm anne adaylarının bebeklerini hayırlı ve sağlıklı kucağına almayı nasip etsin.
58ee tubasd 4+5 de gidip keseyi gördüm daha da gitmedim persembe randevum Allah nasıp ederse duyarız ınsallah 💕
Deletedmom52620 tubasd geç döllenme dedi doktorumuz haftası belli değildi 2 hafta sonra gel dedi 12 gün sonra gittim 6+4 kalp atışını da haftasını da öğrendim şuan 8+1 günlüğüz