Narmin21 Merhaba kizlar. Ben 37+0 oldum. Bugun doktorum bebegin suyunun da normal oldugunu, canaga da girmediyini fln soyledi, kisacasi yakin zamanda gelmek fikri yok qaliba😀 sizce acilma fln saglamak icin ne yapmaliyim? Dogumu tetikleyen seyler..? 🤔
HazalS Narmin21 doktorum bana günde 7 hurma ye dedi tabiki şekerin yoksa demleme.ada çayi iç dedi merdiven in cik çömelme hareketleri yap ve gün aşırı ilişki dedi
Nai125 Narmin21 sag salamat qucaginiza alasiz, adacayi deyirler turk dilinde onu icebilersiz, ananas ve cokca hurmanin komek elediyini deyirler. Hekiminiz kimdir ?
Boncuk18 Narmin21 bence akışına bırak haftasını doldursun akşamdan sabaha kanala giriveriyorlar onu endişe etme
Narmin21 Boncuk18 Sabirsizlaniyorum, yoruluyorum artik😁ikinci hamileligim. Bir an once dogmasini istiyorum😐
Nai125 BesteKc ben en son 3 yil once dogurdum hurma yiyordum bol yuruyus pilates topunda ziplama falan gelmedi beyfendi. Bu ananasla adacayinida yeni ogrendim 96 gunumuz var doguma bu sefer onlara ihtiyac olmadan kendiliginden gelir ama forumda deneyen ve olumlu sonuc alan cook insan var
-Eflatun- Narmin21 bol bol iliski hurma yiyebilirsiniz yemekten kastım çoğu kişi yanlış biliyor hurmayı emeceksin direk çiğneyip yutmayacaksin bol bol hareket bazense ne yaparsan yao gelmez o istediği zaman gelir
Merrygirl Narmin21 korunmasız ilişki, spor, yürüyüş , hurma , sıcak duş aklıma gelenler bunlar canım hayırlısı olsun normal olacaksa zaten vaktin var daha panik yapma şimdiden ❤️