papatyasever34 Bebegim 2 haftadır kuvezde süt sagiyorum Manuel pompayla aniden sütüm iyiydi akşam sagdim baya azaldı acil tavsiye
Hzlkaya papatyasever34 Manuel’e değil de elektrikliyle deneyin bana en çok süt yapan dereotu ve tahin helva oluyo
caghan_annesi papatyasever34 canım bende senle aynı durumdayım süt sağıp gönderiyorum eczaneden solgar brewers yeast b12 vitamini aldım çok övdüler sende bi araştır istersen bende bugün kullanmaya başladım