Sdt3456 Kızlar 9+5 gebeyim. Sag yan ve kasık agrım var 3 saattır gecmedi rahmime vuruyor alta dogru agrı normal mı
Hatice_gzr2505 Sdt3456 canım rahim büyümesinden oluyormuş o bende baya çektim 😖 genişledikçe kadıklara agrı yapıyor benimde sol kasıgım agrırdı doktor normal dedi