sedanur_bpr0 Aaysegul_ Bende aldım canım ama fiyatlar çok pahalı. Ben instagramdan aldım. Favorilemistim arada takip ediyordum. İkili 18 tane olan paket 118 liradan 59 liraya düşmüştü hemen 2 paket yani toplam 36 adet sipariş verdim. Normalde 9 tanesi 60 70 lira oluyor.
Aaysegul_ Emedko teşekkür ederim bu arada kac beden almalıyım normal M olarak mi alayım yoksa büyük.beden mi
Aaysegul_ sedanur_bpr0 kaç tane lazım oluyor 2-3 tane yeterli olur diyorlar sonra normal ped kullanirsin doğru mu bilmiyorum
sedanur_bpr0 Aaysegul_ Kimisi sadece 1 paket yani 9 adet alın diyor ama kimisi daha fazla almayi öneriyor. Ben indirime girdiği icin ikili paketten iki kez sipariş verdim. Bence tedbirli olmakta fayda var. Çünkü herkesin aynı geçmiyor. Kimisinin ilk bir kaç gün yoğun kanaması oluyor sonra normal adet gibi geçiyor ama kimisinin de hem uzun sürüyor hem çok kanaması oluyor. Hastanede rahat etmek için depend öneriliyor. Ama evde de yoğun bi kanama yaşarsak pedle iç çamaşırla uğraşmak yerine direkt depend tercih etmek daha mantıklı.
sedanur_bpr0 Aaysegul_ Ben 83 kiloyum. Yağ olarak kilo almamışım ama 83 çıktım nedense😂 L beden aldım. Üzerinde 42 50 beden arası yazıyor. Büyük beden tercih etmek daha iyi hem doğum şeklini bilemiyoruz. sezeryan doğuma dikişlere baskı yapmamış olur hem de sıkmaz rahat ettirir.
Meltemak35 Aaysegul_ 5 6 tane falan kullandım. Doğuma giderken 70 kiloydum m beden almistim biraz sıktı yanlarından hafif actim, l beden alabilirmisim aslinda. Sonra normal pede geçtim. 1 paket rahat yeter
Aaysegul_ Çok teşekkür ederim 🤗 herkese bu arada hem heyecan hem korku sardı adet olmuşum gibi hissediyorum bu aralar akıntım ve sanki adet olcak hissiyatı var bacağım çekiliyor yani garibim şuan habire gidip acaba bişey mi oldu diye lavaboya gidiyorum
Aaysegul_ İlk indirimde aramdaslar trendyol sanal markette indirim oluyor ve 77-75 TL olan depend hasta bezi 47ye düşüyor 9 adet bilginize hemen alın