Kızlar 37+3 üm iki gün önce doktor alttan eliyle muane etti çatı muanesi bu heralde o gün bebek çok hareketlendi muaneden sonra.. İşte ağrım oldu dünde ağrı vardı ama sırtımda ağrımaya başladı duşa girdim azaldı sonra tekrar ağrı sırtmda çok şiddetli olmasada dvm etti bugünde ağrıdı ama şimdi geçti asıl sorun bebeğim dünden beri hareket etmiyor dokununca bir kere tepki verdi şükür sağ demek ki ama yemek yedm bekledm normalde hareketlenirdi çok kötü hissediyorum kendimi bunu bu haftalarda yaşayan varmı acile gidicem birazdan içim rahat değil