Serap_35 Ysmndnz ayy ne güzel bizde hep bugüne kadar Berk Ahlas dedik kimse beğenmedi söyleyemediler felan bu sefer kararsız kaldık
Ysmndnz Serap_35 bizim ismi de aileden bir çok kişi beğenmedi ama önemli olan biz beğendik ve sevdik değişmeyecek Ata💙
Nametkyldz Kızlar bana da yardımcı olurmusunuz eşim sürekli isim değiştiriyor 😅 secenek sundum Derin olsun dedi sonra vazgecti anlamı güzel değilmiş. Sonra Amine Meva olsun dedik şimdide söylemesi zor başka bi isim bulalım diyor 😅😅😅 Acil yardım
Serap_35 Nametkyldz çok kararsız kalıyor insan kızım olsaydı Elif sare olucaktı diğer tercihlerim de eliz mihra , minel hüma, elvin hüma iki isim takıntım var 😄