buse_2695 Bebeğiniz kaç gram şuan doktorum bana 179 gram dedi haftalığına göre iyi mi kilosu kızlar sizin bebekleriniz kaçar gram💃🏻
Hatice_gzr2505 buse_2695 o civarda oluyor canım benimki 16+4 de 200 gr dı 🤗 yarın kontrolüm var bakalım kaç olacaz yani bebeğinin kilosu gayet normal
Busssx buse_2695 16.hafta da 200 gr 17 cm idi ama şuan bilmiyorum 18 hafta olduk bakalım 2 hafta sonra detaylı ultrasyon da öğreniriz inşallah 😊
buse_2695 Tugcekaya sizin bebegeinizin cinsiyeti ne internette bu haftalardan 150-200 gram arası olması gerektiği yazıyor
Hatice_gzr2505 buse_2695 gelişmesini istersen bol bol çiğ badem fındık fıstık ye demişti doktor bana bir de ceviz ve kestane 🤣 yedim walla hala da yiyorum bakalım 21. Haftaya girdik kaç gr olmusuz
Merveofs Uygulamanın blog sayfasında hafta hafta boy kilo tablosu var canım. Ben 16nın başında gittim 153 gramdı
buse_2695 MerveEbru bilmiyorum belki hesaplarsınız fotosu falan varsa paylaşın bilen biri yorum yapabilir
beyzanurgcl buse_2695 bende şuanda 17+1 haftalığım pazartesi kontrol var hem cinsiyetini öğrencem hemde kilosunu