Eminehira Kafayı yiyeceğim 3 gündür kıpkırmızı kan geliyor gidiyorum acile açıklık yok sancı yok diyorlar gönderiyorlar korkuyorum sancıda vermiyorlar erken diye napacam bilmiyorum bebeğe bişey olmasın bu kadar geldik
Happybsrn Eminehira başka hastane varsa oranın aciline git ne saçma birşey nasıl birşey yapılmaz en azından yatış fln verilmeli diye düşünüyorum
Emedko Eminehira kanamanın sebebi ne söylemiyorlar mı birşey. Başka bir hastaneye filan gitseydin keşke. Allah korusun inşallah ya
Oznursahgul Eminehira hafif kan gelse akıntıyla birlikte bebiş erken gelmek istiyor dicem ama baya baya kan geliyorsa mutlaka başka bir doktora git ne olur ne olmaz ihmal etme tansiyonun yükselmiş olabilir Buda plasentsnın ayrılmasına neden olur başka bir durumda olabilir sakın korkma ama asla ihmal etme
AnnelikHayali Kanama plasenta ayrılmasından kaynaklanabilir. Normal değil. Mutlaka başka bir doktora görünün. Haftanız da erken değil ayrıca.
Adina Benim de hafif kanamam oldu hemen sezeryan a alınmıştım özele de bi gidin Daha detaylı bakıyorlar