Rumeysaasgin https://www.hizliresim.com/tm3juav Kızlar bu nal-i Şerif ben doğuma gitmeden önce kırtasiyeden yarım a4 kağıdı büyüklüğünde çıkarttırmıştım sancim başladığı andan itibaren sağ elimde tuttum ve sürekli dualar ettim doğum yaparken bile elindeydi hiç bırakmadım ve cok kolay bir doğum yaptım bu doğumumda Allah nasip ederse yine yapıcam arastirabilirsiniz doğumu kolaylaştırıyor inşallah herkes cok kolay bir şekilde doğum yapar belki kullanmak istersiniz diye paylaşıyorum Google a yazınca çıkar istediğinizi çıkartabilirsiniz
Sevgi0478 Rumeysaasgin kusura bakmayın bişey sorucamda bilmediğimden içini mi okuyoruz sayfanın hepsini mi
SerraveAnnesii Ben deneyeceğim bugün eşim çıkarttırdı. 40+1 haftadayım kendi sancımla doğumum başlamazsa haftaya yatışım olacak suni verilecek inşallah faydasını görürüm 🥰
Rumeysaasgin SerraveAnnesii inşallah canim benim Rabbım çok kolay bir doğumla bebeğini sağsağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah hanımlar pek önemsemiyor galiba kimse görmüyor yada yorum yapmıyor ama ben herkes görene kadar hergun paylaşmaya devam edicem🥰
SerraveAnnesii Rumeysaasgin Amin canım inşallah Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin 🥰 bu senin attığını değil yine Google yazıp başka çıkarttım ben ☺️
Lebriz Bende geçen gün çıkardım duvara astım görebileceğim yere sancı başlayınca katlayıp elimde tutacağım bende inş, inanarak ve gönülden yapmak lazım tabi Rabbim kolaylasın tüm hamilelerin doğumunu 🤲🌸
Rumeysaasgin Lebriz evet canım inanmak çok önemli ben ilk doğumumda bilmiyordum böyle birseyi travmatik bir doğum oldu resmen çok zor oldu ikinci doğumumda bunu buldum ve yaptım gerçekten Allah herkese öyle bir doğum nasip etsin diyorum o kadar kolay oldu ki şükürler olsun Rabbım 🥰
Lebriz Rumeysaasgin benim de ilki çok zordu suni almak zorunda kalmıştım ve aralıksız 10 saat sürdü sancı 🥺inş bu kolay olur 🙏 senin kaç saat sürdü cnm ikinci