Bekarlığımdan beri bununla uğraşıyorum. Kaç doktor ğezdiğimi hatırlamıyorum bile bazı doktorlar sende çok sayıda polikistik over var hamile kalman çok zor deyip piskolojimi bozdu nişanlımdan çocuğum olmayacak diye ayrılmayı bile düşündüm bazı doktorlar sana bu teşhisi tam koyamayız görünmüyo bişey dedi (kan ve ultrasyon sonuçlarıyla) evlendikten sonra tam net bakılsın diye alttan muayneye gittiğimde doktor kesinlikle erteleme hamile kalmak için çok uğraşacaksın dedi.ve benim piskolojim yine alt üst.o kadar bilinçsiz doktorlar varki öyle olsa bile söylem böylemi olmalı. Ve ben çocuk istemeye başladıktan 2 ay sonra hamile kaldım. Ve gerçekten bi prof. Tarafından bu teşhis kesinleşmişken. Ve ben yıllarımı bu kistin ne halt olduğun anlamaya çalışırken çok kolay hamile kalabildim. Allah ne derse o olur.