Meva073 bende çok zor uyuyorum, karnım çok ağrıyor 2 yaşında bebeğim var o emiyor benimle uyuyor ne dönebiliyorum ne doğrulabiliyorum. Hadi uyku falan geçtim de korkularım çok fazla. İlk gebeliğimde çok gözü karaydım şimdi o halimden eser yok. Suyumun gelmesinden bile korkuyorum, nişan gelirse ne yaparım sürekli panik halindeyim.