Merhaba kızlar bugün tuvalete girdim iç çamaşırı da kan vardı. Sildim baya pıhtı pıhtı geldi. Hemen hastaneye acile gittim. Saat 6ydı.
(Doğudayız hastane ve doktor problemi var beni asker polis eşleri iyi anlar..)
Kadın Doğum doktoru çok acil durumlarda geliyor düşük yapıyorsanız bile doktor gelmez bişey yapamaz müdahale edilirse sizi zehirler dediler. 5 6 tüp kan aldılar değerlere baktılar 2 saat sonuç bekledim. Sonuçlar normal ama biz Uzman değiliz net birşey söyleyemeyiz kadın doğum doktoruna görünmeniz gerekiyor dediler.
1 tane özel hastane var ona da hastane denirse tabi..
Eşim aradı hemen doktor gelmiyor akşam dediler. Ek ücret ödeyelim doktora dedik yine de olmaz dediler.
Ben şuan bebeğim yaşıyor mu yoksa düşük mü yaptım bilmiyorum…
Yarın sabahtan özel hastaneye gidip muayene olacağım inşallah bebeğim yaşıyordur…