Rukiye_korkmaz benim bebegimr karni 2 hafta geriden geliyo minyon olacak dedi. Ki ben ince belliyim genetik olarak. 2900 demisti kilosuna. 3300 dogurdum ve cok guzel cok saglikli bir bebegim oldu. Cok kilolu olmadığı için normal dogumum kolay oldu cok sukur sag saglim geldi. Ki ben daha zayif dogar diye bekliyodum. Sen de saglicakla kucagina al insallah. 💕