Funda48 12+5 gunluk hamileyim bugun doktora gittim ultrasona bi problem yok aksam eve geldim bi kac kez kahverengi leke geldi normalmi
Kubra0325 6+6 hamileyim bende mukus tarzı kahverengi akıntılar geldiğini söyledim doktoruma kırmızı gelmediği sürece korkma diyor ama bende tedirginim maalesef Funda48
Cnms Bence doktorunuzu arayıp danışın gidebiliyorsanız doktorada gidin.Çok normal olanlarda ve inş sizinde öyledir.Ancak bende yaşadım sıkıntılıydı malesef :( Yine de bir doktora görünüm isterim.İnş hiçbirşey yoktur 🙏🏻