Ben 13. Haftadayım, ressmen 5-6 aylık gibi karnım var. Bana da sen çok mu yedin bu ne hal diyip duruyolar 😂 halbuki sadece 2 kg aldım. Yaranılmazz kimseye valla, herkes bişey diyor. Herkeste farklı işliyor sanırım bu süreç. Bende çıkmamasını tercih ederdim sanırım, kaşınmaya basladım daha bu hftadan yağlanıp duruyorum🙈