Demet2323 Tugcekaya valaa bizimki aynı 16 haftada ikiz kız dedi ama hep içimde erkek geçiyor evet sağlık olsun ama bı kızım var iki meyvedende tatmak istiyor insan peki sizin sayfanızda gördüm sizinki değismis gitiginiz doktor ozelmiydi acaba inşallah gunlunuzde gunlumuzde geçen olur
edis22 Tugcekaya olmazmi. Bana 16 haftada %99 kiz dedi. Sonra 20 hftda %100 erkek dedi. Ama Yine emin olamadim. Bugun detayli ultrasonum vardi ordada erkek cikti artik kafam rahat alisverise baslayabilirim🤲🏻🥰
Asil28 Tugcekaya 12 ve 13. Haftada erkek, 16 ve 20. Haftada kız, 25, 29 ve 32. Haftalarda erkek . Yani karar verdik erkek olacaz 😂
Zln2152 edis22 merhaba bende 14 haftalıkken özel hastahanede doktora göründüm kemik yapısından dolayı %70 kıza benziyor dedi sonradan cinsiyet değişebiliyor mu
edis22 Asil28 dr dami goremedi? Boyle bisey olmaz detaylida herseyi gozukur. Bacaklarini acmadiysa sonra gel der veya git cikolata yer oyle gel der
azraa12 Tugcekaya valla canım bugün bi tanıdık doğum yaptı hep kız demişlerdi erkek doğdu hepimiz şok hazırlıklar hepsi pembe 😀
Beyel Bende bugün gittim 17 haftalik kiz dendi hatta iki dudak gözüküyor dedi oncelikle saglikli olsun tabiki ama benim icimden hep erkek geciyo iki kizim var umarim degisiklik olur😀 cunku bende 2 meyveden tatmak istiyorum
Asil28 edis22 kendi doktorum kız dedi , detaylıda doktor göremedi. Sonra gel, çikolata ye de gel diye bir şey söylemedi
Cnrmom Tugcekaya 14 haftalıkken %90 erkek değişmesi zor dediler 19+3 de %100 kız olduğınu öğrendik 2 hafta önce detaylıya girdim kesin kızımız oluyor 💜. Bir oğlum var rabbim kız evladıda tattırmayı naship etti şükürler olsun 🙏🏻
Mlkysf Cnrmom çıkıntı görüldü mu acaba ultrasonda erkek dediklerinde bende 12 haftalikken gittim sanki ufak pipiye benzer bsiey var 😃 dr emin olamadı bir tane oğlum var birde kızım olsun istiyorum o gördüğümüz şey pipi değildir umarım 😃
Zln2152 edis22 doktor da çok kesin konuştu çevremdekiler de aynı doktora gittikten sonra cinsiyet değişimi olduğunu söylediler bende bekliyorum şimdi meraktan da içim içimi yiyor 😒