Çam sakurayı tavsiye etmem kuzenimin eşi oraya gidiyordu doğum zamanı 3 kez sancılı gitmişlerdi bişey yok diyip geri göndermişlerdi. 4 kez avicenna hastanesine gittiler . Doğum başlamış bebekde zehirlenmişti 1 ay küvözde kaldı şuan çok şükür ikiside iyiler .