Kızlar mayısta doğum yapcam inşallah, yengem bana yiğenimin kıyafetlerinin çoğunu verdi ama bazıları lekeliydi. Beyaz zıbınları ve tulumlarında da sarı sarı lekeler vardı ne yapsam çıkmadı bende çamaşır suyunda biraz beklettim. Renklilerde leke olanlarada bulaşık parlatıcısı döktüm. Lekeler biraz açıldı tam geçmedi ama bende bi vicdan azabı oldu o anda. Dedim niye kimyasala buladım keşke hiç yapmasaydım. Sonra 3 4 kez sıcak suda yıkadım. Sonra tencerede sirkeli suda kaynattım. Büzüşmesin diye soğuk suya sokup şokladım falan. Sonrada hiç deterjan koymadan 90 derece makinede yıkadım. Ama vicdanım hala rahat değil ve kalktım yine su kaynattım sirke karbonat döküp bi kovada bekletiyorum. Bu kadar işleme rağmen sizce hala kimyasal kalmış mıdır? Yani çok moralim bozuldu bebişime kimyasal giydirmek istemiyorum. 😔 olmadı ayırıp koycam bu kıyafetleri yapcak bişey yok.