Ayseee01 eğer yakınlarınızda şeker ölçme aleti varsa evde kendiniz de yapabilirsiniz. Ben eczaneden doktorumun tavsiyesi ile 75lik glikoz içeceği aldım. 12 saatlik açlık şekerimi ölçtüm. Sonra içeçeği içtim, 1 saat sonraki değeri ölçtüm, sonra da 2 saatlik değeri ölçtüm. Çok şükür şekerim çıkmadı ama hastanede o kadar beklemek istemedim. Doktorum da evde yapmamı söyledi, bebeğim önden gittiği için. Eğer sizin de yapmanız gerekiyorsa evde yapabilirsiniz.