Gnlgnl Kızlar trendyolda baby turco bebek bezi 3-6 kilo arası 168 tanesı 147 tl düştü bu markayı kullanan var mı acaba almayı düşünüyorum genelde ıyı yorumlar yapılmıs ama
fenci_anne Gnlgnl bende denemek için aldım canım normalde molfix kullanıyorum memnunum ondan , baby turco kötü değil ama uzun süre dayanıklı değil bence saat olarak ,molfix daha iyi geldi bana , ama uygun fiyatlı olunca yine alacağım kötü de değil çünkü
Gnlgnl fenci_anne bende aldım şimdi uyguna geldıgı ıcın diğerleri cok pahalı prımaya baktım aboooo Allahım sankı tapu satıo bana