Selam kızlar ben 33 haftalık gebeyim. Hadi gelin dertleşelim. Neler yasiyorsunuz. Ne şikayetleriniz var 🙃 Benim her gün 4 5 kere karnımda sertleşme ve kasılmalarım oluyor. Ara ara sanci giriyor. Korkmuyor da değilim. Sizlerde yasiyormusunuz. Bu arada hastane çantasını hazır ettim. Kiyafetleri de haftaya tamamen bitiricem nasipse 😊💕