Tetenoz ve biontek sağlık ocağındaki ebe aşının üçüncü su çıkmış ol dedi ben şuan istemiyorum dedim ısrar etti neden dedi ikisi ağır gelir dedim bsey olmaz dedi oldum ama içimde tereddüt var korkuyorum sanki olduktan sonra bebeimin hareketleri bile yavaşladı ikisini bir olan var mı aranızda 🤔