Neslialya Doktor akıntım olduğunu soyleyince gynolomexin fitil vermişti birini pazar akşam kullandım diğerini çarşamba akşam kullandım. Bugünde yumurtlama günüm şeffaf akıntı geliyo. Değerlendirsem sorun olurmu fitil kullandığım için?
SunnyG Neslialya ben sorun olacağını sanmıyorum. Fitilden sonra şu kadar gün ilişkiye girilmez diye bi şey duymadım ben.
BMelek Neslialya mantar enfeksiyonu varken iliskiye girilmez birbirinize bulastirirsiniz yumurtlama olsada diger ay degerlendirin fitil birseye yaramaz cunku enfeksiyonda gecmez bende kontrol icin gittigimde doktorum bu ay enfekisyonun gecmesi lazim diger ay degerlendir demisti
[silindi] Neslialya Buradaki minnoş anneler veya anne adayları sadece tecrübelerini paylaşıyorlar canım benim o yuzden dedim.Sizin sorunuz sağlığa giriyor bence onu burda sormayın tanıdık bir doktorunuz veya etrafınızda bir Hemsire varsa bir kadın dogum doktoruna sorabilir sizde öğrenebilirsiniz🌸
[silindi] Neslialya Benim enfeksiyonum var diye bende bugün fixovul fitile başlayacaktım ama bebekde düşünüyorum bu yüzden başlayamadım fitile çünkü cinsel iliskiye girmekten cekindim o fitili kullanirken vazgectim
Neslialya [silindi] bu konuda yanlışınız var bir sürü böyle sorular oluyo bu forumda, ben belki degerlendiren olmustur diye sordum. Bunda gülünecek terslenecek bişey olduğunu düşünmüyorum