Esracumaliii https://imgyukle.com/i/Eq2eqP daha üç hafta var konrtole sabredemiyorum malesef yaaa 🙄🙄😂
Esra33-34 lawyermoms ben pek anlamıyorum ama 12+2 de gittim ıkılı testım vardı cınsıyet tahmını yapcaktı bacagının arasına kordonu aldı asla göstermedı. Oyuzden 16. Haftada kontrolum var 😀merak edıyorum
Deletedmom547899 Neye göre hareketleniyorlar benimde salı günü randavun var tatlı yersem hareketli olur mu acaba🤗