Sibel4248 Aycan051415 1 haftadır bende öyleyim 🤣 ama benim hafta senden küçük 38+2yim suan canim🤣 ama bebeğin kilosu fazla diye bir an önce doğurmak istiyorum normal olsun diye🤣
Sibel4248 Aycan051415 aynen canim hayırlısı.. 1 2 güne suyum falan gelse gidip dogursam çok iyi olacak🤣
Gizmo90 39+4 ü bitiriyorum ben de artık gelsin diye yapmadığım şey kalmadı bir de kız erken gelir derler 😂😂😂
Aynur47 Aycan051415 ben şuan psikolojim.yerlerde uyku yok iştah yok bir bardak kaldrmak yok doktor üstüne normal doğumu bekle dedi bekle Allah bekle sinirden ağlıyorum.
Aycan051415 Aynur47 ay benimde iştah yam tersi acayip açıldı sürekli acıkıyorum uyku zaten sorun acayip tembellik var ama nolur nolmaz dogururm diye mecbur temizlikte yapıyorum bide 1 cocugumdaha oldugu için çok tembellik yapilmiyo🤦♀️