Umran__37 tabiki hafiften hissedilebiliyor artık sonuçta bebişler hareket ediyor kimi anneler daha duyarlı buna sadece bazıları direk kendisiyle kıyaslayıp hissedemezsin diyor buna anlam veremiyorum internettede doktorlarda hissedilmesi mümkün diyor kimi hissetmeye erken kimisi geç başlıyor 🌸