Uysll Suyum azaldığı için doktor yatış verdi takip edelim dedi pazartesiye kadar burdayiz o zaman belli olacak sezeryan olabilirim 35 haftalığım
Moonlightttt Uysll geçmiş olsun belirti varmıydı ne şikayetiyle gittiniz yada kontrolde mi belli oldu suyunuzun azlığı ,sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌼
Alerdinc Uysll banada sınırda dedi 32. Haftada ama direk hastaneye yatış vermesi için riskli görmesi lazım demek ki riskli bir durumda su. Allah yardımcınız olsun
Uysll Moonlightttt benim bir belirtim yoktu dün kontrolümde doktor söyledi sinirdaydi ama daha önce sevk etti hemen takipteyim şuan da
Moonlightttt Uysll herşeyin hayırlısı olsun sağlıkla kucağına alman ümidiyle 🌼,aynı haftadayız o yüzden sordum
Ssemagulerr Benimde suyum çok azaldığı için yatış verdi dün öğlen geldim kontrole bugünde öğlen sezeryan olucak 37+2de