Doktorum ikili tarama testi için 11′inci haftanın başında gelmemi söyledi. Internette de 11-14 arası yapılabileceği yazıyor. Ancak genelde duyduğum herkes 12. haftada yaptırdığı için sormak istedim. 12. haftada gitmem daha mi iyi olur sizce? Bir de Acıbadem’de ikili tarama yaptırıp fiyatını bilen var mı acaba ?