Bende 31 haftalık ikizlere hamileyim bir kaç haftadır benimde aynı iştahım yok geçen hafta kontrole gittim hiç kilo almamıştım ama çocuklar almış şükür bu gün sağlık ocağına gittim 1 kilo almışım çocuklar büyüdükçe mideyi sıkıştırıyorlar sanırım o yüzden bu iştahsızlık