bbnngg
@Ozlemm71
Gizemklc
atak13
Gizmo90
40+1 dün bugün gece saat 3 de sancıları başladı ama bu kez farklıydı dedimmm geliyo baby oğlum oldu bu arada 🥰 duşa girdim pilates topuna oturdum gerçekten çok iyi geliyo 7.30a kadar çektim o sancıları nefesle karşıladım Buda gerçekten çok önemli . Hastaneye geldiğimde 2 cm açıklığım vardı sancı odasına geçtim Pilates topu istedim hemen 6 ya kadar sancılarım devam etti 7cm açıklığım vardı ama çok yoruldum suyumu patlattılar yaptığım en büyük hata bacaklarımı kasmak bebeğin başı bu yüzden kanala girmedi müdahale ettiler ama ben yine kastım kendimi doktor seçenek sundu sezeryana alalım istersen dedi gücüm kalmadığı için tamam dedim doktor hala kontrol ediyo aşağıdan muayene çok güzel ama kasıyosun dedi . Sezeryana alındım spinali asla duymadım bile iğneyi olduktan 10 sn dünya varmış dedim hiç bişey hissetmedim sakın korkmayın az bi zaman sonra çıkış yaptı beyfendi şimdi kucağımda şükürler olsun herşey yolunda normal doğum istiyosanız lütfen bacak kaslarınızı güçlendirin nefes egzersizi yapın bol bol Allahım bekleyen herkese sağlıkla ağrısız sızısız kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻