Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim kan geliyordu doktora gittim düşük riskin var dedi ilaç ve fitil verdi ama yinede içim hiç rahat değil adet görür gibi her lavoboya gittiğimde yoğun kan geliyor ilaçları kullandığım halde düşük yinede gerçekleşir mi çok endişeliyim