1canibrahim Merhaba anneler🎈 Hamileyken covid geçiren annelerden tavsiye istiyorum. Neler iyi geldi, bende bugün koku gitti. İlaç içmiş miydiniz? En önemlisi de kaç günde negatife döndünüz? Özellikle yeni geçiren annelerden tavsiye istiyorum
Sirkelimon 1canibrahim ben 8. Günde negatife döndüm hiç ilaç içmedim bol bol sarımsak tükettim. Portakal, mandalina, limon ve greyfurt karıştırıp her gün içtim. Ballı süt ve işkembe çorbası içtim. Tüketebilirsen bunları tüket ve çok kötü değilsen ilaç kullanma bence
Yaseminf 1canibrahim geçmiş olsun bi haftada geçti ıhlamur ictim 1 fincan ama fazlası zarar hamilelikte zencefil Bal limon macun gibi yapıp sıcak suyla ictim 2 fincan falan ve bol bol nane limon kaynattim içine Bal koydum hiç zararı yok hamilelikte fazla bitkisel çayları içmek iyi olmadığı icin en çok bunlar iyi oldu portakal sıkıp ictim. Burnum çok tikaliydi sürekli tuzlu su ile temizledim burnumu ben de koku alamiyidum sandım ki daha geri gelmeyecek ama geldi tuzlu su çok iyi geldi covit geçince koku geri geldi
Buseyllzr 1canibrahim belirtileriniz ne acaba eşim de dün geceden beri hasta bende endileseniyorum bel ve bacak ağrısı halsizligi var ağırlıklı olarak boğaz ağrısı tat koku kaybı yok ama
merveatilgan123 1canibrahim Bende ilk haftalar kovid olmuştum çok zor kaldığım için parol içtim zaten hamilelikte paradan başka ağrı kesici önerilmiyor kemik suyu paça tarzında bol limonlu acı ve ekşi yiyerek atlattım tabi bunların yanında turunçgiller de tükettim
ozkayaaz_ Ihlamur iç, meyve ye nane limon da iyi geliyor bogaz agrın varsada tuzlu su gargara yap turşu suyu içmende de fayda var
1canibrahim Buseyllzr Canım ben muhtemelen cumartesi doktora giderken oldu. Sonrasında pazar günü hapşırık başladı. Alerjim var diye önemsemedim ama pazartesi çok üşüdüm ateşim yoktu ama üşüyordum. Sonraki gün bel ağrım kalçamın orası bacaklarım bacak kaslarım ağrıdı. Ve bugün kokunun gittiğini anladım yani 5-6 gün sonra gitti koku. Belirtim aman aman yoktu. Şimdi arada öksürük ve burnum tıkalı.
Deemetibostnci 1canibrahim çok ağır geçirdim bakanım da yoktu 3 aylık gebeydim sürekli kustum ve baygındım iştahsızdım kilo verdim nekadar yerseniz okadar iyi vitaminli şeyler yiyin şimdi düşğk tehlikesiyle yatıyorum
1canibrahim Deemetibostnci oyyy nasıl üzüldüüüm. Allahım şifa versin tez zamanda inşaAllah atlatırsınız. Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin ben 23 haftamdayım.
Buseyllzr 1canibrahim yani belirtiler valla ben usutmustur diye ciddiye almiyordum :( peki biriyle temasın oldu mu canım birinden mi kaptın?eşimin görüştüğü kimse de yok çalıştığı arkadaşı da 20 gün önce geçirmişti nerden kapmis olabilir ki😔
-Serpilllllll- Canım ben de yeni oldum doktorum c vitamini takviyesi verdi bide d vitaminini günde 2 defaya çıkardım bide coraspirin kullan dedi 1 ay boyunca.
asel35ece 1canibrahim canım çok geçmiş olsun ben 31.haftamda geçirdim şuan 36+2 olduk. İlaç içemezsin sadece kan sulandırıcı ve vitamin takviyelerini ihmal etme. Öksürük varsa tereyağ eritip pekmezle karıştır ye ya da bir bardak sıcak suyun içine 1 kaşık pekmez 3 4 damla limon ekle iç boğaza çok iyi geliyo.gece yatarken sıcak süte bal ve zencefil karıştırmak da çok iyi geliyo öksürüğü. Onun dışında bulabilirsen köy tavuğu haşla suyunu iç güzel toparlıyo. Birde 3 diş sarımsak ezip hafif üstüne çıkacak kadar zeytinyağ ekle geceleri ayak altına sür çorap giyip öyle yat. Son olarak sırtına da sürebilirsin sadece zeytinyağını üstüne de havlu ısıtıp bırak öyle yat nefesini güzel açıyo. 3 günde toparladım çok şükür
1canibrahim asel35ece çok sağolun canım benim. Allahım bi daha yaşatmasın. Her birimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşaAllah. Amin 🥰
Mltmsncn 1canibrahim limonlu ıhlamur içtim. Bol bol portakal ve mandalina yedim. 10 gün Kan sulandırıcı iğne kullandım sadece. Doktorum Parol 4 saatte 1 tane içebilirsşn dedi ben hiç içmedim.
1canibrahim Buseyllzr yok canım bir yere gitmiyordum zaten. Bazen market eşyalarından bile bulaşabiliyor bn 2 gün çok kötüydüm o da üşüyordum. Eğer sizde varsa bile korkmayın Allahın izniyle hafif atlatırsınız. Bu ilk zamanlarda ki gibi ağır bir virüs değil. Bol meyve ye. Normal grip gibi düşün
Buseyllzr 1canibrahim ben şu kan sulandırıcı iğne oluyor ya göbekten onu vuramam diye korkuyorum canım sen kullandın mi ondan yazdı ki doktorun?