Dml_emr Kızlar 37+3 günlüğüm sol kasığımda bı ağrı karnımın tam altında azda olsa bı sıkışma oluyo neden oluyo hastaneye gitmeli miyim
Gizemklc Dml_emr bir doktorunuzu arayıp sorun bakalım bilgi almış olursunuz yada acile gidin bir baksınlar çok geçmiş olsun umarım hemen geçer bir sıkıntı olmaz
Ince_imral Dml_emr canım bende 36+4 oldum yaklaşık 2 haftadır azar azar sancılar oluyor kasıklarımda bebek doğum kanalında olduğu için böyle oluyor merak etme zaten dün gece hiç uyumadım kasık ağrılarımdan doğum yaklaşıyor ondan normal bu ağrılar
-Serpilllllll- Doktor hareket ettiğinde geçiyorsa doğum sancısı değildir demişti bide belirli aralıklarla gelirmiş doğum sancısı mesela 10 dk da bir 5 dk da bir gibi
Dml_emr Ince_imral Çok teşekkür ederim sağolun inşallah sağ Salim hepimiz yavrularımızı alırız kucağımıza