ZeynAz45 sayfanıza baktım sanırım yaşınız baya küçük ve akraba evliliği yapmışsınız. Eşinizle yaşadıklarınıza da çok üzüldüm. Daha yaşınız genç keşke okuyup çalışıp kendinizi oradan kurtarabilseniz. Yetiştirilme şekliniz, çevreniz size erkek doktordan çekinmeyi öğretmiş belli ki ama inanın doktorların cinsiyetinin hiçbir önemi yok. Hiç öyle şeyler düşünmeyin sadece sağlığınızı düşünün.
Kanama düşük olabilir ama inş değildir. Belki iğneyle ilaçla düşüğü engellerler. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ❤️