2 Ay önce spiral taktırmıştım ama hala lekenlenme oluyordu doktorum bi hap verdi kullandım kesildi kanama olunca tekrar gidecektim ama bikaç saattir şiddetli kasık ağrısı ve karın ağrısı var çok canım yanıyor acaba spiral mi yapıyor başına gelen var mı çok sancı var yeşil akıntı var bide