Arkadaşlar disardayim diye komşum mesaj attı test alır mısın djye. Ona test aldım fakat erken gebelik testi aldım ne olur ne olmaz diye. Son adetini bilmediğim için. Meğer son adete göre 6+2 miş. Adeti çoktan geçmiş, erken gebelik testine gerek bile yokmuş yani. Testi yapmış bir saat önce ama ikinci çizgi çok silik çıkmış. Erken gebelik testinde bildiğim kadarıyla silik çizgi gebelik çok yeniyse çıkıyor. Ama 6+2 böyle silik çıkması normal mi neden olmuş olabilir bilginiz varmı? Geç döllenme ihtimali de düşükmüş adetleri düzenli olduğunu söylüyor.