Yasemelis 35 haftalık hamileyim bende , aynı şikayetler mevcut fakat bende asd problemi var 🙄 o sebebten ötürü etkileniyorum cok fazla hareketli olunca heycanlanınca filan , kalpteki bu tür problemlerin her hangi bir teşhis olmadıkça seni böyle zorlaması normal çünkü bebeğe daha fazla oksijen ürete bilmesi icin vücut kalbe yükleniyor ,bebiş büyüdükçe baskı da oluyor haliyle şikayetin normal ama kardiyoloji ile görüşmenizi tavsiye ederim en azından genel olarak duruma bakar sizde ona göre rahat olur işiniz, sağlıkla kucağınıza alınız 🌼🤗🤱