Tüp bebek tedavisi ile gebe kaldım şuan 25. Haftadayım. Doktorum direk sezaryen dedi. Üstelik ben normal doğum isterken…
Kıymetli bebekleri hiç riske atmayıp direk sezaryen ile alıyoruz diye de ekledi.
Aramızda tüp bebek ile normal doğum var mı? Gereksizce sezaryen beni çok ürkütüyor aklıma geldikçe içim ürperiyor bir kötü oluyorum. 🥺 bunu yaşayan var mı?