Anne_bebek26 Kizilkafaa daha 10+2 ama keseye göre falan tahmin yapanlar oluyor ben bu son ultrasona kadar kız hissediyordum erkek hissediyorum bu ultrasondan sonra nedense 😊
Kizilkafaa Anne_bebek26 Keseye göre cinsiyet tahmini diye bir şey yok canım bende tutmadı tutan da tesadüftür işte fasulye gibi olursa erkek yuvarlak olursa kız diyolar
Anne_bebek26 Kizilkafaa anladım bakalım sağlıklı olsun inşallah başka isteğim yok ama merak ediyorum heyecan işte 😊