Nisa12345 ben de öyleydim bebek sıkışacak diye çamaşırı hep en altta tutuyordum ilk zamanlar. Hamile kıyafetleri bir daha kullanılmayacağı için idare edecek kadar aldım. İlk hamile küloduna geçtim yüksek bel olanlarından çok rahat oldu tavsiye ederim, hiç normal çamaşırın büyük bedenleriyle falan uğraşmayın. Hamile atleti de üç tane aldım penti den çok güzel, rahat normalde de kullanılır hatta. İki tane hamile pantolonu, bir tane eşofman, bir tane tayt aldım. Bunlar yetiyor bana. Üst kıyafetlerimin bol olanlarından giyiyorum ya da eşimin kazaklarını, tişörtlerini giyiyorum 😄 12.haftadan beri hamile kıyafetleri kullanıyorum eskidiler bile hatta. Şu an 28 deyim