Kızlar 7 haftalık gittiğimzde doktor kese altında kanama alanı olduğunu söylrdi progestan kullandım sonra biraz çok açık kahve akıntım geldi 9. Haftada gittiğimde kanama alanım bitmişti şimdi 9+4 üm yine bugün açık kahve akıntı geldi peçeteye silince doktor önmeli değil bir sorun olsa adet kanaması gibi gelirdi dedi. Ya tedirgin oldum yine kanama alanı bitmişken bu neyin akıntısı şimdi