Kızçelerrr 25. Haftadayız. Çalışıyorum ve bi kaç gündür karnım inanılmaz sert. En son eve dönerken karnımda bir ağrı hissediyorum dayanılmayacak gibi değil ama korkmaya başladım. Kanama vs başka bir durum yok. Bebeğin hareketlerini de hissediyorum. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ? İlk hamileliğim olduğu için bilmiyorum ne zaman ne oluyor bi yardım edin lütfen