Tugce-murat2528 İyi akşamlar cümleten 25 +4 haftalık gebeyim. Göğüsümde kokusuz ağrısız bir şekilde akıntı oluyor yaklaşık 1 hafta 10 gündür. İlk ön süt olabilir mi diye düşündüm ama ilk gebeliğim olduğu için bilgisizimde. Doktora gitmem gerekiyor mu sizce
Birfasulyeannesi Tugce-murat2528 Bende yaşadım aynısını halada yaşıyorum 31 haftalık hamileyim sutmus o annem öyle söyledi ama sıkma ve oynama rahîm kasılmasına sebep olup erken doğuma yol açıyor Muş 🌹❤️
Tugce-murat2528 Birfasulyeannesi Çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Hayırlı doğumlar diliyorum hepimize Rabbimden 💙🤲🌼
Birfasulyeannesi Tugce-murat2528 amin sizdende Allah razı olsun inşallah Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın