Bilge0316 İçinizde amniyotik bant görülen oldumu 12+3 günlükken öğrendim 3 gün önce doktorum şu an sıkıntı olmadığını söyledi ama endişeliyim.
Babysharkdutdutdut Bilge0316 peki eminmiydi doktorunuz.ilk hamileligim de bana da var dendi cihazı iyi bir yerde bakıldığında olmadığı söylenmişti. Tek yerle kalmayın mutlaka başka yere de baktirin
litfenama Bilge0316 maalesef müdahale edilen bir durum değil. Ama zarar verme olasılığı düşük demişti doktorum. Çoğu kendiliğinden kayboluyormuş. Öyle de oldu.