Busranursahbazz Mrv58 hayır canım bunlar olağan şeyler ben 36 haftadan beri sancı cekiyorjm ama düzensiz dogum belirtisi için suyun gelmedi sancinin 10 dk da 2 3 kez gelmesi bunlar olunca hastaneye gitmeniz lazım
Busranursahbazz Mrv58 benim sancim var maa düzensiz inanın doğum sancısı ile yalancı sancinin arasında dağlar kadar fark var doğum sancısı geldiğinde çok kolay ayırt edersiniz
Mrv58 Busranursahbazz anladım açılmayla alakası var mı acaba bazen sancı olmadan açılma olabiliyormus galiba
Busranursahbazz Mrv58 yani aynen bazen sancı olmadan da açılma oluyor kiminin suyu geliyor oradan bıkıyor kimide kontrele gidince anliyor o yüzden son haftalar 4 5 güne bir gjtmek lazım