37+4haftalık olduk cuma günü düzenli sancım çıktıgı için yatışm yapıldı. Sezeryana alıncak tım neredeyse serumlarla sancım kesildi. Ara ara dewm ediyordu ama normale dönünce bugün taburcu oldum. Bir sıkıntı olmazsa inşllah pazartesi sezeryan olacagım. Ama bnm hala karın agrılarım gelip geçiyor çıkardıkları içinde endişeliyim. Sancı oldgunu bıle anlayamadım çünkü karın agrısı sertleşme oluyordu şmdi dha cok korkuyorum onlar sancı dedıklerı için bızım için dua edin anneler bu vakitleri çok şükür gördük. Israr ettm bgun olsun diye sezeryan ama yapmadılar neden 38 hafta mı dolduruyorlar bebegin kılosu da ıyıydi aslnda