Rumuz_07 canım benim de çok düşüktü dahiliye doktoru korkuttu beni dahiliyenin bir üstü olan endokrinolojiye gönderdi gittim ve oradaki doktor bana zaten parmak ölçümü her zaman daha düşük çıkar hamilelikte de bu değerlerde çıkması normal dedi korkulacak bir durum değil sadece dikkat etmen gerekiyo dedi. Açlık 50 60 gibi çıkıyordu tokluğum da 80 90 120 gibi değişiyodu. Aç kalma az az sık sık ye ölçülü ye dedi. Tokluğu yemekten 1 saat ve 2 saat sonra şeklinde takip etmiştim o sıra. Diyet yaptım şimdi daha iyiyim çok şükür