Pemberuya Kızlar 8+4 üm ne yesem geri gidiyor 😫 tek yediğim şey kivi çilek. Çokça acikiyorum midem bulanıyor bir öneriniz var mı 😔
Meleekk Pemberuya valla ilk 2 3 ay çubuk kraker, Peynir, zeytinle beslendim. Sıcak yemek asla yiyemedim. Yoğurt, patates, yoğurtlu makarna yedim. Sende dene bakalım. İlla bulursun midene dokunmayan Bi yemek 🥰geçer bu günler. Sabret 🙏❤️❤️❤️
201010 Pemberuya ilk 3 ay ceviz fındık kraker muz yedim 😂 bulantıma armut iyi gelmişti canım dene istersen
Basaktrk Pemberuya bende aynı şekildeydim 1 güne kadar dün doktora gittim zofer diye bir ilaç verdi abartmıyorum dün akşam içtim bugün hiçbir şekilde mide bulantım yok ilk defa haftalardır ilk defa rahat bişeyler yedim 🙏😊 doktorunuza sorun yazdırın derim
Pemberuya Meleekk hepsini denedim kuzum eşim de yerim diye habire biseyler alıyo ama nafile😪 inşallah geçer tez zamanda ❤️
Pemberuya esradgn123 onuda içemiyorum ilaç içmekten korkar oldum hamilelik sonrası psikolojik galiba sanki çocuğa bişey olacak gibi korkum var 😑
yigitinannesiiiii Pemberuya canım ayva yememi tavsiye etti birisi bana yarın alcam üstüne limon tuz artık bi şekilde halledicez🤭bide doktorun ilaç yazar bulantı için doktoruna söyle
Gayecik Pemberuya Sizi o kadar iyi anlıyorum ki bende öyleydim şaun 21+3 oldum yiyorum ama soğan ve sarımsak hala geçmedi sabredin dua edin bol bol bana hiç geçmicek gibi geliyordu ama geçiyor mideniz ne alıyorsa onu yiyin ilk 3 ay ben sadece meyve ve çerez yedim bilirim ne çektiği sabredin hepsi geride kalıcak 😞
yigitinannesiiiii Pemberuya benimde canım hiç bişey istemiyor yoksa ama bebek için beslenmek gerek doktor ilaç verdi ama yine tamamen geçmedi az az ye öğün sayını arttır dedi aç olmak bulandırır dedi aç kalmamaya çalış dedi
seym4 Pemberuya bende ilk aylar böyleydim Allah’dan sadece 1. Trimesterde son buldu sonra boğazım açıldı. Ben o zaman kraker, meyve ve çorbayla besleniyodum. Korkma hemen hemen herkes aynı şeyi yaşıyor.